Digitália

2023.05.22. 06:00

Így lesz jól kereső sztár egy négygyermekes anya az OnlyFans oldalon

A gyermekeit egyedül nevelő Chloe Sasha elmondta, mennyit keresett 11 hónap alatt a platformon – és hogyan használja a főzést és a spanyolleckéket fiókja népszerűsítésére.

MW

Forrás: Chloe Sasha

Az OnlyFans előfizetéses szolgáltatás, amely lehetővé teszi a tartalomkészítők számára, hogy bevételre tegyenek szert a csakis az ő produkcióikra éhező rajongóktól. A felhasználók borravalót, havidíjat fizetnek.

A platform nem kizárólag, de nagyrészt szexmunkásokhoz kapcsolódik, akik az oldalon felnőtt tartalmakat osztanak meg. De tényleg nem kizárólag szexről van szó: olyan hírességek, mint például Bella Thorne, Tana Mongeau és Michael B Jordan is indítottak OnlyFans-fiókot. A portálnak több mint egymillió tagja-kreátora és több mint 100 millió regisztrált fizető felhasználója van.

Mint a Business Insidernek elmondta, az OnlyFanson 2022 júniusa óta csaknem 200 000 dollárt (mintegy 70 millió forintot) keresett. Hogy csinálta?

Kaliforniában született és Oregonban nőtt fel. Recepciós volt, karrierje azután kezdődött, hogy a húszas évei végén Arizonába költözött. „A válásom után 9-től 5-ig dolgoztam. Nem hozott sok pénzt és nem volt időm a gyerekeimre – magyarázza. – Dadát kellett fogadnom, hogy elhozza a gyerekeket az iskolából, és ez nem az az élet, amit magamnak és a gyerekeimnek akartam.”

Forrás: Chloe Sasha

„Az ikreim születése után nagyon sokat híztam. Nem úgy néztem ki, mint most – mondja Chloe. – A sok gyorsétel bűntudatot keltett bennem, mert tönkretettem a testemet és az egészségemet velük.” Chloe felfedezte, hogy az edzés visszaadja az önbizalmát.

„Nem vagyok tornatermi patkány – kombinálom más tevékenységekkel, például bokszolok, hogy a dolgok érdekesek maradjanak – mondja Chloe. – De bármivel lehet kombinálni az edzést – attól függően, hogy mi illik hozzánk.”

Instagram- és TikTok-hírcsatornáin fürdőruhás videókon San Juanból, Puerto Ricóból vagy éppen hazájából, Arizonából, a medence mellett Chloe Sasha megmutatja, hogy süti a csirkét. Egy másik videóban salsát készít, és nem zavartatja magát, ha a földre ejti a paradicsomot.

Chloéval főzni című sorozata az egyik hatásos módja annak, hogy vonzza az embereket a fizetős OnlyFans-fiókjaihoz, ahol a követők felnőtt tartalmakat kapnak.

Egy rövid guglizás alatt a kiszivárgott tartalmakból kiderül, ott nagyon is felnőtt tartalmakat tesz közzé.

De nem ez sikere alapja. A négygyermekes, 29 éves anya, aki a válás után teljes munkaidőben lett OnlyFans-tag, hogy anyagi szabadságot szerezzen magának, kevesebb mint egy év alatt azzal aratott sikert a platformon, hogy beépítette produkciójába mexikói örökségét, például a spanyol nyelvet és a mexikói ételeket.

Olyan ötletekkel állt elő főzősorozatában, hogy naponta egy „csípős” spanyol kifejezést is megtanít. Eredeti ötleteivel kitűnt egy olyan platformon, amely azért elsősorban felnőtteknek szánt tartalmakat kínál.

Más akartam lenni, mint a többi lány, aki ezt csinálja.

Az OnlyFansnak Latin-Amerika a növekedési régiója. Chloe pedig népszerű Brazíliában és Mexikóban, ahonnan az Egyesült Államok, Kanada és az Egyesült Királyság után a negyedik és ötödik legtöbb előfizető jön. Chloe kétnyelvű tartalma pedig nyerő az angol-spanyol nyelvű közönségnek.

2021-ben indult az OnlyFanson, eleinte főleg ingyenes oldalára összpontosított, majd 2022 júniusában kezdett el aktívan posztolni fizetős tartalmakat. Állítása szerint azóta körülbelül 196 000 dollár nettó bevételre tett szert. Legtöbbet, több mint 30 ezer dollárt idén márciusban keresett.

Jövedelme szinte egyenletesen oszlik meg az előfizetések között, amelyekért havi 10 dollárt kér, és az egyéni tartalmak, például a közvetlen üzenetek között – ezek árait nem árulta el az Insidernek. Hetente kétszer élőben közvetít az OnlyFanson.

Napja nagy részét az OnlyFans forgatásával tölti, és olyan platformokon reklámoz, mint az Instagram.

Kihasználja az Instagram és az OnlyFans ütemezési eszközeit, és körülbelül két órát tölt a közvetlen üzenetekkel az OnlyFans számára – ez az egyetlen platform, ahol DM-eket ír a rajongóknak –, valamint hírfolyam-bejegyzéseket készít mindkét platformon. Igyekszik a lehető legtöbbet közzétenni az Instagram-sztorikban, megörökítve a napját, s új OnlyFans-tartalmakra hivatkozik.

Chloe három-négy órát szán arra, hogy „minőségi időt” töltsön a gyermekeivel iskola után. Lefektetésük után mintegy három órára visszamegy az internetre.

Azt mondja, bár napja nagy részét az OnlyFansnek és a promóciónak szenteli, rugalmas időbeosztása lehetővé teszi számára, hogy több időt tölthessen a családjával, mint amikor 2021-es válása után recepciósként dolgozott. „Amikor 9-től 5-ig dolgoztam, alig láttam őket.”

Legnépszerűbb platformjai az OnlyFansen kívül az Instagram (233 000 követő), a TikTok (159 800 követő) és a Twitter (27 400 követő).

Elmondta az Insidernek, hogy ügyesen kell felhasználnia az előállított tartalmakat, mivel a TikTok és az Instagram nem engedélyezi a meztelenséget. Kitalálta a megfelelő módszereket, beállításokat, amelyekkel ugyanazt a videót másként vágva, különböző platformokon használhatja fel. Főzéssorozataiban például gyakran ugyanazokat a recepteket használja, csak hát kevesebbet mutat meg a testéből a meztelenséget tiltó alkalmazásokban.

Nem fél új tartalomformátumok kipróbálásától sem. Most elindított többek között egy sportkommentár oldalt a TikTokon, amelyen az aktuális NBA-szezonról ír. Reméli, hogy az OnlyFans csak ugródeszka lesz az igazi influenszerré válás felé. Áprilisban el is kezdett dolgozni a HighKey Agency PR-céggel, mert érdekli a színészet meg a modellkedés.

„Más irányba is nyitok a márkanevemmel” – mondja a négygyermekes, volt recepciós.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!