Támogatott tartalom

2019.10.01. 00:00

Miért nem működnek a Facebook hirdetések egyes cégeknél?

Aki használja a Facebook platformját, az nagyon jól tudja, hogy rengeteg a gagyi, átgondolatlan, és ami a legrosszabb: másolt reklám. Csak azért, mert egy külföldi cégnek sikerült megnyernie néhány millió felhasználót egy egyedi ötlettel, az nem jelenti azt, hogyha lemásolják a reklámot és magyarosítják, akkor az sikeres lesz. Nézzük meg, miért nem tudnak egyes cégek profitot termelni a Facebook hirdetésekből.

Támogatott tartalom

Majd Mancika elintézi a hirdetéseket

Itthon nagy divatja van a dolgozók „halálra dolgoztatásának”, így aki elvállal egy webáruháznál egy termékfeltöltő állást, az néhány héten belül azt lesz kénytelen realizálni, hogy a termékfeltöltés mellett a fotózást, a termékleírásokat, az ügyfélszolgálati feladatokat, a közösségi média platformok posztjait és reklámjait, valamint természetesen a főnök kávéját is neki kell megcsinálnia.

Eredmény: silány munka minden területen.

Persze, hogy nem fog így profitot termelni a Facebook hirdetés, hiszen egy olyan ember csinálja, aki már órák óta arra vár, hogy megegye az ebédjét, vagy kimenjen egyet kávézni a “szünetében”. Azt nem is akarjuk részletezni, hogy marketing vénát hírből sem láttak ezek a cégek, nemhogy a szerencsétlen dolgozók.

Keresőmarketing ügynökség tette ki a hirdetést, mégsem dől a profit.

Ahogy Mancika, úgy a keresőmarketing ügynökségek is ki tudnak tenni Facebook hirdetéseket, azzal a különbséggel, hogy ők ütős kampányokat tudnak létrehozni. Viszont, ha azok egy olyan terméket vagy szolgáltatást reklámoznak, amihez nem társul professzionális vevőszolgálat, felhasználóbarát webes felület kialakítás vagy leinformálható és megbízható céges háttér, mégis mi esélye van egy gagyi cégnek a modern vállalati struktúrával rendelkező konkurens vállalatokkal szemben?

Semmi.

 

Ez azt jelenti, hogy először a cégnek a saját háza tájékán kell elkezdenie rendet rakni, s csak utána szabadna felkérnie SEO-SEM ügynökségeket, hogy segítsék reklámozni a céget.

Megoldás Facebook hirdetéssel kapcsolatos problémákra

Egyszerűen egy alapos keresőoptimalizálásra van szükség, hiszen mégis miért menne egy felhasználó egy föld alatti sufniba vásárolni, ha mellette van egy modern bevásárlóközpont?

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség nap mint nap szembesül ezzel a problémával, így az eddigi tapasztalatoknak köszönhetően profi programozói gárdával és kreatív marketingesekkel a csapatában képes a lehető legjobb Facebook hirdetéseket kialakítani még azoknak az ügyfeleknek is, akik elavult informatikai rendszerrel rendelkeznek.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában