2025.05.21. 13:39
Évente 35 milliós forgalmat termelnek egymásnak
10-15 százalékkal több foglalásról és bevételről számolt be májusban a hajmási Zselicvölgy Szabadidőfarm tulajdonosa. A Business Network International (BNI) kaposvári csoportjának tagjai és vendégei a turizmus és vendéglátás témakörében osztották meg szerdán tapasztalataikat az idegenforgalmi központban.
A világ legnagyobb üzleti kapcsolatépítő szervezetének kaposvári csoportja fókusznapot tartott szerdán a hajmási Zselicvölgy Szabadidőfarm területén. A BNI fókusznapokon a vállalkozók bemutatkoznak, ismertetik tevékenységüket, előadásokat tartanak az adott témához kapcsolódóan, majd kötetlen beszélgetések során üzleti kapcsolatokat építenek, ajánlásokat adnak egymásnak, és lehetséges együttműködésekről egyeztetnek.

Fotó: Krausz Andrea
A BNI vállalkozói közössége kapcsolati hálót épít
Az eseményen hetvenen vettek részt: pécsi, szekszárdi, budapesti és környékbeli vállalkozások képviselői is jelen voltak.
– A kapcsolati háló bővítése rendkívül fontos, én is ezért csatlakoztam a BNI közösségéhez – fogalmazott Lóki Szilvia, a Zselicvölgy Szabadidőfarm egyik tulajdonosa, aki részletesen bemutatta a jelenlévőknek a 10 éves idegenforgalmi központot. – Nagyon hálás vagyok az itteni csoportnak, rengeteget segítettek a munkámban – emelte kis Lóki Szilvia. Kérdésünkre elmondta, a turisztikai idény idén kiemelkedően jól indult.
A májusi előfoglalások és rendezvények már most 10–15 százalékkal növelték az árbevételt és a látogatottságot a tavalyi év azonos időszakához képest.
– Egyéni vendégek, családok, cégek is érkeznek. Az ország különböző pontjairól kapunk megkereséseket csapatépítésre, esküvőre, de sokan csak egy ebédre térnek be hozzánk Szigetvárról, Kaposvárról vagy éppen a Balatonról. Vannak már 2026-os foglalásaink is – mondta.
A tagok valóban egymást támogatják
A BNI magyarországi modellje szerint egy csoportban egy szakterületet egyetlen vállalkozás képviselhet. Ez biztosítja, hogy a tagok valóban egymást támogassák. A rendszer lényege a kölcsönös ajánlás: a tagok saját ismeretségi körükben ajánlják egymást, ezáltal jelentős árbevétel generálható.
A kaposvári csoport éves szinten átlagosan 35 millió forintnyi forgalmat termel egymás számára.
– A turizmus és vendéglátás aktualitása miatt választottuk ezt a témát – mondta Gerhát Györgyi, a Mega-Papír 2004 Kft. ügyvezetője, a BNI kaposvári csoportjának elnöke. – A nyári szezon indulása előtt ez az ágazat különösen fontos, ezért is hívtunk vendégeket a fókusznapra, ahol 35 állandó tagunk mellett számos érdeklődő is jelen volt – mondta Gerhát Györgyi.
A kaposvári vállalkozói közösség tagjai hetente találkoznak, fókusznapjaikon pedig mindig egy-egy aktuális téma kerül a középpontba.
A turizmus és vendéglátás került fókuszba a BNI kaposvári klubjának találkozóján
Fotók: MW