2004.10.27. 01:23
Kevesebb a sorbanállás és gyorsabb az ügyintézés
A gödöllői okmányirodán nemrég munkába állt az új munkairányító és beléptető rendszer. A fejlesztéshez vissza nem térítendő pénzbeli támogatást nyújtott az Informatikai és Hírközlési Minisztérium. Az önkormányzat 4,3 millió forintot használt fel rendszer kiépítésére.
Az ügyfelek ezentúl személyesen és telefonon is intézkedhetnek. Személyesen ezt az érintőképernyős terminálnál vagy a recepciós munkatárs segítségével tehetik meg. Telefonon pedig a recepciós munkatárstól, illetve az ügyintézőktől lehet időpontot kérni. Személyesen történő megjelenés esetén az ügyfél írásban, kinyomtatva kapja meg sorszámát, a megjelenés időpontját, valamint az ügyintézés helyéről és a szükséges iratokról szóló tájékoztatást. Az ügyfélfogadás idejét és a lefoglalt időpontokat a hivatal munkatársai a terhelési térképen követik nyomon.