Hírek

2005.01.24. 00:00

Két százalék a Fidesz előnye

BAMA

A Corvinus Egyetem és az Axel Springer közös kutatása közéleti kérdésekről
A Budapesti Corvinus Egyetem marketingkutatás és fogyasztói magatartás tanszéke és az ASM Kiadói Kft. együttműködésben közvélemény-kutatást végez olyan közéleti kérdésekről, amelyek a lakosságot foglalkoztatják. Az adatfelvételre hetente kerül sor, a napilapot vásárlók körében a vásárlók személyes megkérdezésével. A megkérdezést Budapesten és nagyvárosokban, valamint olyan kisvárosi mintán végzik, amely jól reprezentálja az ország nagy régióit. Mivel a megkérdezettek
a napilapot vásárló, felnőtt magyar lakosságból kerülnek ki, így a minta nem a teljes felnőtt lakosságra nézve reprezentatív, hanem a napilapot vásárlókra vonatkozóan. Ennek alapján alkalmas arra, hogy megállapításokat tegyünk a 18 év feletti napilapvásárlókat illetően. A mintavétel jellemzőit a napilapot vásárlókra vonatkozó statisztikai adatokkal összevetve állapítható meg a mintavételi hiba, amely az adott kérdésre válaszolók számától függően +/– 3–6% között mozog.

A kutatás vezetői

Simon Judit a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett, majd ugyanott szerzett egyetemi doktori, valamint kandidátusi fokozatot. 1989 óta dolgozik a Budapesti Corvinus Egyetemen, jelenleg a Marketing és Média Intézet marketingkutatás és fogyasztói magatartás tanszékének docense.

Hofmeister -Tóth Ágnes kandidátus, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, marketingkutatás és fogyasztói magatartás tanszékének megbízott vezetője. Az MKKE-n szerzett diplomát, majd egyetemi doktori, 1994-ben pedig kandidátusi címet, 2003-ban habilitált.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!