Hírek

2005.08.17. 06:53

Viszlát!

BAMA

Vásároltam egy meglehetősen drága masinát a neves japán elektronikai cég termékei közül. Hiába próbálom elindítani, a harmadik-negyedik lépésnél elakadok. A használati utasítás rém bonyolult, a fordítást is hiányosnak érzem, marad a segítségkérés. A jótállási jegyen az ügyfélszolgálat telefonszáma van, de az napokig nem válaszol. Tárcsázom a központ titkárságát. Mondom, mi a gondom, mire a mosolygó női hang felvilágosít: „Őt hiába tetszik hívni, elment szabadságra.” Nem is rossz ötlet. Ilyenkor nyáron mi, ügyfelek is elmehetnénk szabadságra. Mindanynyian, hogy ne zavarjuk az ügyfélszolgálatokat. (cse)

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!