Hírek

2007.09.04. 17:45

Megtévesztő ajánlatok a Tele2 égisze alatt

Több tucatnyi panasz érkezett az elmúlt napokban az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesülethez (OFE) a Tele2 állítólagos ügynökeivel kapcsolatban, akik megtévesztő, tisztességtelen magatartással próbáltak pénzt kicsikarni az ügyfelektől.

N.M.

A panaszok szerint a Tele2 ügynökei az egyik jelentős hazai piaci szereplőről azt terjesztik, hogy a közeljövőben kivonul a piacról. Baranovszky György, az OFE jogi vezetője kérdésünkre elmondta: az összes kifogás Somogy megyéből, jelentős részben idős, egyedülálló emberektől származik. Volt olyan eset, amikor a Tele2 a telefonos megkeresést követően – szerződés nélkül – azonnal postázta a csekket. Többen be is fizették a megjelölt díjat.

Ducsai Evelin, a Tele2 ügyfélszolgálati igazgatója lapunktól értesült a panaszokról. Kérdésünkre elmondta: a szolgáltató nem küld ki csekket szerződés nélkül, és utána is csak akkor, ha a fogyasztó ténylegesen igénybe vette a szolgáltatást. Az aktiválásáról a cég levélben és automata hívásban is értesíti a fogyasztót, aki 8 napon belül elállhat a szerződéstől.

Ráadásul a Tele2 már nem is szervez ügyféltoborzó és hirdetési kampányokat. Az ötszázezer előfizetővel rendelkező társaság ugyanis júliusban bejelentette, hogy elhagyja Magyarországot, miután eladta érdekeltségeit a HTCC csoportnak.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!