Hírek

2010.04.30. 15:26

Éljen az olcsó sajt! - Kevesebbet eszik a magyar

Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma értékben 1 százalékkal csökkent 2009. április-2010. márciusban, az előző hasonló időszakkal összehasonlítva, a Nielsen piackutató vállalat által mért 90 termékcsoportból.

Nielsen

Értéket tekintve legalább 4 százalékot meghaladó mértékben emelkedett a legnagyobb forgalmú élelmiszerek közül például a margarin, táblás csokoládé (4-4 százalékkal), tea (10), fűszer (8), valamint energia- és sportital (16) bolti eladása. 

Ha a mennyiséget tekintjük, akkor a bolti eladásnál, 2009. április-2010. márciusban mínusz 3 százalékot regisztrált a Nielsen, az előző hasonló időszakhoz képest. Viszont többet adtak el többek között sajtból (16 százalékkal), ásványvízből (5), tejfölből (4), étolajból és túróból (6-6).

Ezek is érdekelhetik