Kék hírek, bulvár

2010.06.13. 07:00

Gyenesei István pert nyert a TV-csatorna ellen

A csatorna olyan állítást közölt, amely nem egyezett Gyenesei nyilatkozatának tartalmával, azt nem a valóságnak megfelelően adta vissza.

SONLINE

Gyenesei István arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a Pécsi Ítélőtábla jogerős ítéletével helybenhagyta a Somogy Megyei Bíróság első fokú ítéletét: a Somogy Televízió 2010. január 29-i Híradó műsorában valótlanul állította, hogy „... megszüntetné a kis önkormányzatok legnagyobb részét Gyenesei István Somogy Megyei képviselő, egykori szakminiszter...”

A bíróság megállapította: a Somogy Televízió ezzel olyan állítást közölt, amely nem egyezett Gyenesei István nyilatkozatának tartalmával, azt nem a valóságnak megfelelően adta vissza. A televízió „tényállítása valótlan, és a felperes Gyenesei István személyének, politikusi munkájának értékelését hátrányosan befolyásolja.” A Somogy Televíziót helyreigazításra kötelezték.



A politikus elmondta: „Sajnálom, hogy bírósági ítéletre volt szükség a hamis állítás helyreigazításához. A fővárosi ügyvéd díjazására és a perköltségekre kifizetett jelentős összeget hasznosabb célra is fordíthatta volna a megyei önkormányzat által fenntartott Somogy Televízió. Megengedhetetlen, hogy a somogyi emberek pénzén működő köztelevízió valótlan állításokkal próbálta nem egyszer befolyásolni a választási kampányt. Így a nyertesek számára sem lehetett édes, a hamisságokkal kicsikart győzelem íze.”

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!