Közélet

2009.07.02. 10:48

Ha jön a vihar, elmegy az adás, szakadozik az internet kapcsolat

A barcsi képviselő-testület is foglalkozott a helyi kábeltévétársaságot ért előfizetői panaszokkal. Már egy villámlás is képes gallyra vágni a szolgáltatást a városban.

Jeki Gabriella

Évek óta visszatérő probléma a FiberNet Zrt. kábeltelevízió, telefon és Internet szolgáltatása. Előfizetőik száma az elmúlt két év alatt 10 százalékkal csökkent.
Mivel a városvezetés hivatalos megkeresésére a társaság nem válaszolt, a testületi ülésen bombázták a képviselők kérdéseikkel a FiberNet marketing-igazgatóját.
- Saját bosszúságom is van, ezért megértem a lakosságot – kezdte Vekkeli Józsefné. – Hónapok óta megy a telefonálgatás, és egyáltalán nem mondhatom, hogy gyors az ügyintézés. Számításaink szerint ugyanis túlfizetésünk van, ennek ellenére azonban a szolgáltató leemelt egy bizonyos összeget a számlánkról és még egy csekket is küldtek. Ezt már rendeztük, amikor megjelent egy behajtó cég, és csak ezután jöttek rá, hogy nincs is tartozás, amit beszedhetnének.
- Nézzük a családdal a tévéműsort, aztán amikor a városban egyet villámlik valahol, máris elmegy az adás – tette hozzá Fodor Gyula. – Sokszor csak másnap reggelre jön vissza, ez azonban így nem állapot. Valamit tenni kell, például alkalmazni egy helyi szerelőt, aki ezt orvosolni tudja.

- A szolgáltató által működtetett telefonszám sem mindig válaszol – így Kaviczki Károly. – E-mailek, telefonok, levél – mégsem válaszoltak. A második figyelmeztetésnél már elfogyott a család türelme és nyomatékosítottuk, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulunk. Összeszámoltam: egy hónapban nyolc alkalommal nem volt elérhető a szolgáltatásunk.
- Az emberek kiértesítése nem történik meg, ha lejár a csomagjuk; nem tájékoztatnak minket arról, ha lekötik a vezetéket és nem is számláznak rendesen – említette Molnár Attila. – Szigorúan és rohamléptekkel kell javítani ezeken!
- Tudjuk, hogy problémák vannak, ezeket szeretnénk orvosolni – mondta Hutkay László marketing-igazgató. – Ezt az évet arra szánjuk, hogy rendbe tegyük ezeket az anomáliákat.
Feigli Ferenc, Barcs polgármestere azzal zárt: érzékeli a változtatási szándékot, a városvezetés összesíti a megoldandó problémákat, s egy hónapon belül várják a cég válaszát, mikor és milyen módon orvosolják a gondokat.

A válság száműzte a sportot

Az előfizetők nagy bosszúságára számukra fontos adók, mint a Sport1 és a Viasat History, eltűntek a kínálatból. A szolgáltató szerint ők a programcsomag összetételének megváltoztatása során minden évben felmérést végeztetnek és számla mellé véleményfelmérő lapot juttatnak el az előfizetőkhöz. Hutkay László az eltűnt adókat a legdrágábbak közé sorolta, ezeknek a száműzése szerinte a válság hatása.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!