Közélet

2016.03.11. 07:00

Fals számla: elismerte hibáját és elnézést kért az E.ON

Olyan időszakról követelt pénzt a gázszolgáltató egy járásképtelen, nagybeteg asszonytól, amikor még nem is volt bekötve a gáz a házába. Mindezt az a férfi osztotta meg velünk, aki a kaposszerdahelyi hölgy ügyeit intézi.

K. G.

– Sajnos nagyon beteg a 69 éves özvegyasszony. A gyermekei külföldön vannak, illetve meghaltak. Nagyon sajnálom, ezért igyekszem segíteni rajta, én szoktam eljárni az ügyes-bajos dolgaiban – mondta a férfi, aki hatalmas paksaméta irattal érkezett a szerkesztőségünkbe. Nála voltak a gázbekötés tervrajzai, az engedélyeztetési eljárások papírjai, az óraállás adatai. – Az idén januárban köttette be a házába a gázt, de az E.ON visszamenőleg kért tőle pénzt a tavalyi év májusától elszámolva. Akkor még nem is volt nála szolgáltatás, talán vödörben hordta be a gázt az utcai főcsapról?



Az idős asszony nem kapott nagy összegről szóló számlát, ezt befizették. A szolgáltató később visszautalta a pénzt, azonban mégis kiküldték újra a számlát. A férfi ezután bement az ügyfélszolgálathoz, ott azt közölték vele, hogy fizetni kell, jogos a követelés.

Miután a férfi hozzánk fordult segítségért, rákérdeztünk az ügyre, de mi más választ kaptunk, amely kedvezett az ügyfélnek.      
– Ügyfelünknek sajnos valóban hibás időszakra állítottunk ki számlát – mondta lapunknak Varga Ivett, az E.ON sajtószóvivője, miután utánanézett az ügynek. – Jelzése alapján a 4864 forint befizetését részére azonnal visszautaltuk, a hibáért elnézést kértünk. Sajnos a számla ügyintézői hiba miatt másnap ismételten elkészült. Ügyfelünk a számlát jóhiszeműen ismét befizette. A visszautalásról haladéktalanul intézkedünk, és tisztelettel ügyfelünk elnézését kérjük.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!