Ország-világ

2021.01.14. 11:37

Nem kapott értesítést az oltásregisztráció sikerességéről? Ez volt az oka!

Többekben is felmerült a kérdés, vajon miért nem kaptak visszaigazoló e-mailt arról, hogy sikeres volt-e a regisztrációjuk a koronavírus elleni védőoltásra. Erre a kormány csütörtöki sajtótájékoztatóján Szentkirályi Alexandra adott magyarázatot.

Orosháza, 2021. január 10. A Pfizer-BioNTech koronavírus elleni vakcináját készítik elõ az oltáshoz az orosházi Platán Idõsek Otthonában 2021. január 10-én. MTI/Rosta Tibor

Forrás: MTI

Fotó: Rosta Tibor

A kormányszóvivő elmondta, hogy az oltásra való jelentkezés sikerességét a regisztrációs folyamat végén a képernyőn felugró ablak igazolja. Ezen felül csak azok kapnak értesítést, akik a regisztráció során hozzájárultak ahhoz, hogy a kormány az oltással kapcsolatban további információkat küldjön nekik.

Akik nem pipálták be ezt a lehetőséget, azok csak akkor fognak értesítést kapni, amikor elérhetővé válik számukra az vakcina, tehát amikor az oltási tervben ők kerülnek sorra.

Szentkirályi Alexandra hangsúlyozta: a szigorú adatvédelmi szabályok miatt közbeeső tájékoztatást csak azoknak küld a kormány, akik ehhez hozzájárulnak.

A mai Kormányinfóról szóló teljes tudósításunkat, illetve a tájékoztató videóját ide kattintva tudja megtekinteni.

Borítókép: A Pfizer-BioNTech koronavírus elleni vakcináját készítik elő az oltáshoz az orosházi Platán Idősek Otthonában 2021. január 10-én

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!