Sztárvilág

2009.10.07. 11:25

Tuti a 2,5 kiló mínusz

Bombaformában van, és nem is fél az elhízástól Marg Helgenberger. A CSI című sorozat – hihetetlen, de már 51 éves – sztárja diétája ellenére sosem volt farkaséhes.

Kiskegyed Online

Igazi haspók vagyok - árulta el Marg Helgenberger, az egyik legtöbbet foglalkoztatott amerikai sorozatszínész. - Rettegtem, hogy az almától csak éhesebb leszek. Ezzel szemben soha nem tört rám a farkaséhség, simán kibírtam csipegetés nélkül az engedélyezett étkezések között.

[caption id="" align="alignleft" width="380"] A CSI sztárja bevallotta: napközben bizony szívesen rágcsál és főleg chipseket, meg nápolyis édességeket... Így 6-8 hetente végigcsinálja ezt a kúrát, ha kell, egymás után akár kétszer is. Öt nap alatt 2-2,5 kilótól szabadul meg.
[/caption]

1. nap

Ebéd

Ráksaláta
Aprítson finomra 1 fej salátahagymát. Keverjen ki habosra 5 dkg túrót 2 evőkanál szénsavmentes ásványvízzel, sóval, borssal és 1/2 teáskanál mustárral. Pucoljon meg és vágjon össze 15 dkg kígyóuborkát és 1 fej savanykás almát. Forgasson bele 1 csokor vágott kaprot és 5 dkg jól lecsurgatott konzerv rákot. Ízesítse pár csepp friss citrommal, teáskanál olajjal, sóval és borssal. Tegye bele a hagymát, majd 15 dkg félbe vágott paradicsomot.
Kalória: 300

Vacsora
Sült máj almás krumplipürével
Pucoljon és pároljon meg 15 dkg krumplit. Itasson le 15 dkg megmosott sertésmájat. Karikázzon fel 1 hagymát és 1 magházától megszabadított almát. Forrósítson meg teáskanál vajat, dobja rá az almát, párolja meg, majd szedje ki. Utána tegye bele a hagymát, pirítsa meg, szedje ki. Majd süsse meg a májat, szedje ki, enyhén sózza meg. Szűrje le a krumplit, kevés light margarinnal törje össze, forgassa bele az almát. Szedje tányérra, tegye mellé a májat, kanalazza rá a hagymát, s szórja meg őrölt borssal.
Kalória: 350



2. nap

Ebéd
Paradicsomos túrós szendvics
Pucoljon meg 1 almát és 15 dkg répát. Reszelje le, és keverje össze teáskanál mézzel és 2 evőkanál citrommal. Aprítson össze finomra 1 fej salátahagymát. Keverjen habosra 7 dkg túrót 2 evőkanál szénsavmentes ásványvízzel, sóval, borssal. majd tegye bele a hagymát is.
Fogjon 2 szelet barna tósztkenyeret, pirítsa meg, kenje meg a túróval. Szeleteljen rá 1 paradicsomot, szórja meg maréknyi vágott snidlinggel. Az almás répasalátával fogyassza.
Kalória: 300

Vacsora
Sajtos-almás krumpli
Pároljon meg 15 dkg krumplit héjában. Ha megfőtt, szűrje le, pucolja meg és karikázza föl. Üssön fel egy tojást, válassza szét a fehérjét és a sárgáját. Utóbbit dolgozza össze 12 dkg túróval, csapott evőkanálnyi grízzel, sóval, borssal és 1/2 maréknyi vágott petrezselyemmel. A fehérjéből verjen kemény habot, és forgassa a túrókrémhez. Hagyja kicsit állni.
Pucoljon meg 1 savanykás almát, karikázza fel egy szál kisebb póréval együtt. Kenjen ki vékonyan egy sütőformát, rakja le a krumplit, az almát és a túrókrémet, a tetejére pedig szórjon reszelt sajtot. Tolja 20 percre a 180 fokra előmelegített sütőbe.
Kalória: 350

3. nap

Ebéd
Uborkás szendvics
Pucoljon meg 10 dkg uborkát és 1 gerezd fokhagymát. Az uborkát reszelje le, a fokhagymát zúzza össze. Keverje össze mindkettőt 12 dkg túróval, sóval és borssal. Vágjon félbe 1 magos kiflit, kenje meg az uborkás túróval, s tegyen bele 5 dkg csirkemell-sonkát.
Kalória: 300

Vacsora
Almás-túrós tallér
Pucoljon meg és szedje ki a magházát 1 nagyobb almának. Reszelje le. Keverje össze 20 dkg túróval, 1 tojássárgájával, evőkanál mézzel és 1 1/2 kanál grízzel. Hagyja kicsit állni. Majd forrósítson föl teáskanálnyi vajat. A masszából formázzon tallérokat, és süsse meg mindkét oldalát aranybarnára.
Kalória: 350

4. nap

Ebéd
Gyümölcssaláta mandulás túróval
Keverjen simára 15 dkg túrót pár csepp édesítőszerrel, 2-3 evőkanál frissen facsart citromlével és cseppnyi mandulaaromával. Pucoljon meg és aprítson össze 1 almát, 1 kivit, 1 kisebb banánt. Forgassa össze 5 dkg málnával egy tálkában. A mandulás túróval a tetején tálalja.
Kalória: 300

Vacsora
Rizses-almás pulykaragu
Pároljon meg 8 dkg barna rizst. Aprítson össze 2 fej hagymát. Vágjon csíkokba 10 dkg pulykamell-filét. Hámozzon meg 1 almát, szedje ki a magházát, s vágja cikkekre. Forrósítson fel teáskanálnyi olajat. Futtassa meg benne az almaszeleteket, majd szedje ki. Dobja a szaftba a hagymát, a húst; sózza, borsozza, s öntse fel 1 dl húslével. Főzze kb. 5 percig, majd keverjen hozzá evőkanál tejfölt, s tegye vissza az almákat is. A ragut a rizs felével tálalja. (A másik felét tegye el másnap vacsorára!)
Kalória: 350

5. nap

Ebéd
Túrós-tojásos bagett
Keverjen el 1/2 csomag vágott snidlinget, 7 dkg túrót, 2 evőkanál szénsavmentes ásványvizet és teáskanál mustárt. Forgasson bele 1 kockára vágott keménytojást. Vágjon félbe egy negyed bagettet, kenje meg a túróval, karikázzon a tetejére kígyóuborkát.
Kalória: 300

Vacsora
Almás rizssaláta sült csirkével
Keverjen ki simára 7 dkg túrót, 1/2 teáskanál mustárt, 2 evőkanál szénsavmentes ásványvizet, sót, borsot és 1/2 csokor vágott snidlinget. Aprítson össze 1 savanykás almát, 1/2 csokor piros retket, 1 szál újhagymát. Ezeket forgassa össze az előző napról eltett, és a mikróban meglangyosított rizzsel.
Fűszerezzen be 1/2 csirkemell-filét, és teáskanálnyi olajon süsse szép pirosra.
Kalória: 350

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!