szponzorált tartalom

2021.01.07. 07:00

Legegyszerűbb SEO stratégia 2021-re, amely működik is a gyakorlatban

...de alig használja ki valaki Minden év végén megy az ötletelés, hogy vajon milyen SEO stratégia lesz a befutó a következő évben. A válasz nagyon egyszerű: mi lenne, ha jövőre tényleg a felhasználói élmény kerülne végre a középpontba?

Szponzorált tartalom

alphabet blocks with SEO word on blue background

2021-es SEO stratégia – az Oldal Élmény algoritmus frissítés jegyében

2021-ben a Google kiadja az Oldal Élmény algoritmus frissítést, amely igen leegyszerűsítve annyit jelent, hogy 2021-től sokkal hangsúlyosabb szerepet kap a weboldalak értékelése és besorolása során az, hogy milyen felhasználói élményt nyújt a látogatók számára az adott webes felület.

Minél gyorsabban megtalálja a weboldalon a látogató, amit keres, illetve minél modernebb, átláthatóbb és gyorsabb az oldal, annál nagyobb valószínűséggel fogja kiadni az első néhány keresési eredmény között a weboldalt a látogatónak a Google.

Tehát a 2021-es SEO stratégia fókuszában a felhasználónak kell lennie, hiszen bárhogy is nézzük a dolgokat: ha a látogatónak nem tetszik a weboldal az első pillanatban, átmegy máshova és ott költi el inkább a pénzét.

A felhasználói élmény javítása eddig is a SEO stratégia része volt, de...

Annak ellenére, hogy a keresőoptimalizálási szakértők már évek óta azt hangsúlyozzák, hogy a felhasználói élménynek nagyon fontos szerepe van, mégsem veszik ezt komolyan a cégvezetők.

Ez főképp azért lehet, mert a SERP-eken az első néhány organikus találatért folytatott harcot, azaz a keresőoptimalizálást nem lehet pénzben mérni, és ami a legrosszabb: 6-12 hónapig tart maga az optimalizálási folyamat.

Ez elegendő szokott lenni arra, hogy a cégvezetők úgy tekintsenek a SEO-ra, mint egy szükséges rosszra, és ha lehet, nem akarnak rá sok pénzt szánni a vállalat költségvetéséből. És itt követik el a lehető legnagyobb hibát.

Míg ők a marketing kampányokra költik a pénzüket, addig a konkurencia lefejleszt egy csinos, modern, gyors és átlátható webes felületet, s ez elég is szokott lenni arra, hogy magához csalogassa a felhasználókat.

A marketing fogások helyett érdemes lehet végre egy kis felhasználói élményjavításba kezdenie a legtöbb magyar webáruháznak, hogy minden típusú készüléken hibátlan, gyors és optimális felhasználói élményt tudjanak nyújtani a felhasználóknak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában