promóció

2017.12.14. 10:54

Élen jár a Toyota Koto Autóház

A Toyota Koto Autóház idén ünnepli alapításának 25. évfordulóját. A világelső autómárka és a Top 1 márkaképviselet jó szövetségesnek bizonyult az évek során, hiszen sorra kapják a legmagasabb elismeréseket.

Hirdetés

– Legfontosabb mérőeszközünk vevőink elégedettsége. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Koto Autóház, az elsőknek járó Ichiban Díj alapítása óta, négyszer kapta meg az ügyfelek visszajelzései alapján odaítélt kitüntető elismerést, amivel Magyarország legjobb Toyota kereskedőjének minősítették. Az elmúlt évi teljesítményünk, kimagasló piaci részesedésünk alapján, pedig megkaptuk a rendkívül megtisztelő Top1 márkakereskedés címet – mondta a Koto Autóház tulajdonos ügyvezetője Tóth László.

A Toyota, a Lexus és a Koto Autóház, hosszú évek óta vezetik a megbízhatóságról és a vevőelégedettségről készült statisztikákat.

– Számomra szintén hihetetlen eredmény, hogy naprakész, és szakértő gárdánkban többen tíz-tizenöt éve, de vannak olyan munkatársak, akik már a kezdetektől itt dolgoznak. Azt hiszem sikereinket a fejlődésre törekvő, és az emberi kapcsolatokra érzékeny cégkultúránknak köszönhetjük. Igyekszünk megérteni ügyfeleinket, amikor új autót vásárolnak, mert megváltoztak az életkörülményeik, vagy egy vállalatnak bővült a profilja, netán már költséges és korszerűtlen a meglévő autóparkja. Ekkor számukra az egyik legfontosabb szempont, a választott autómárka megbízhatósága mellett a kedvező fenntartási költségek, és egy szakértő szervizcsapat segítőkészsége lesz, hogy szükség esetén számíthassanak rájuk. Ebben szeretnénk a jövőben is biztos bázis maradni.

Arra bátorítunk minden vásárlót, hogy feltétlenül kérjenek ajánlatot a Koto Autóháztól a kiválasztott modellre, mert egyedi kedvezményekkel, a lehető legjobb árak érhetők el – nyilatkozta az ügyvezető.

Ízelítő az ünnepi forgatagban, a Toyota készletlistás ajánlataiból, a Koto Autóházból:

A Toyota Auris Touring Sport 1.6 Valvematic

6M/T Active Trend, metál fényezéssel,

több mint 1,5 millió forint kedvezménnyel.

 

 

A Toyota C-HR 1.2 Turbo 6M/T Active

ülésfűtéssel, fehér fényezéssel,

több mint 1.000.000,- forint kedvezménnyel

 

 

A Toyota Yaris 5HB 1.5 Dual VVT-i 6M/T

Selection Smart Yellow,

több mint 700.000,-Ft kedvezménnyel

 

A Koto Autóház Jubileumi Nyereményjátékkal szeretné megköszönni ügyfeleinek a bizalmat. Aki 2017. december 20-ig vásárol új Toyota vagy Lexus gépkocsit a Koto Autóházban, egy darab nyereményszelvényt kap. A környezettudatosabb hibrid modell vásárlása esetén kettőt kap, amivel pályázhat a lenyűgöző, két fő részére szóló, 2.500.000 forint értékű, 13 napos Japán körútra cseresznyevirágzáskor. A részletekről érdeklődjön a Koto Autóházban!

Ezenfelül a Koto Autóház különleges figyelmet szentel a hibrid technológia, és az elektromos hajtás népszerűsítésére, mert általuk bizonyítottan csökken az emisszió, és javul a városi életminőség. Ez a törekvés az ügyfelek részéről is megfigyelhető, hiszen Magyarországon a Toyota és Lexus márkák eladásaiban kimagasló, és egyre növekvő a hibrid arány. Az összes eladott új Toyota 30%-a, a Lexus 97%-a hibrid. Tény, hogy az idén húsz éves környezetbarát hibrid technológiát a Toyota jegyzi, annak fejlesztésében a Toyota és Lexus évtizedes versenyelőnyben van az összes többi autógyártóval szemben. Mára mintegy 10 millió Toyota és egymillió Lexus hibrid autót értékesítettek világszerte, ami több mint az összes többi autógyártó által eladott hibrid gépjárművek együttvéve.

– A hibrid modellt vásárlók azonnal tapasztalják a technológia könnyed vezethetőségét, a kedvezőbb üzemanyag fogyasztását, és az olcsóbb fenntarthatóságát. Szakmai berkekben közismert, hogy egy hibrid hajtásláncban ötször kevesebb alkatrész van, mint például egy dízel gépjárműben. Hiányoznak belőle az olyan, a költséges javítási számlákat eredményező alkatrészek, mint a könnyen kopó turbófeltöltő, az önindító, a kettős tömegű lendkerék, a karbantartást igénylő részecskeszűrő, a kényes kuplung, a nagynyomású üzemanyag ellátó rendszer. Még a fékrendszer is jóval mérsékeltebb kopásnak van kitéve, mint egy dízel esetében. Ebből következik, hogy jóval kevesebb a meghibásodási arány is – állítja Tóth László. Majd jövőképével köszön el: – Az a célunk, hogy a Toyota-Koto kettős piaci elsőségét hosszú távon megőrizzük, csapatunkkal folyamatosan formáljuk ügyfélkörünk környezetjavító szemléletét, ezzel is növelve ügyfeleink elégedettségét.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában