magyar termék

2021.05.29. 09:00

Szezonális termékeket és 25 új márkát kínál az MDDÜ webshopja

Szezonális termékek és 25 új márka kreációi is várják a divat- és dizájnipar iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Divat Ügynökség (MDDÜ) Budapest Select Concept Store webshopjában.

A webshop bővítésének köszönhetően jelenleg már 67 magyar brand termékei közül válogathatnak az oldal látogatói: egyedi női és férfiruhák mellett kiegészítők, lakberendezési tárgyak és szépségápolási termékek is szerepelnek a kínálatban – közölte az MDDÜ.

A látogatók jelenleg 36 divat-, 20 dizájn-, 4 kozmetikai márka, valamint 7 kiegészítő- és ékszertervező alkotásait vásárolhatják meg a webshopból, amely ingyenes szállítással és egyéb szezonális kedvezményekkel igyekszik támogatni a márkák eladásait.

Az online üzlet működtetésével az MDDÜ szeretné felhívni a tudatos fogyasztók figyelmét a hazai termékek vásárlására és a magyar tervezők támogatására.

A látogatók az oldalon felfedezhetnek továbbá egy folyamatosan frissülő blogfelületet is, amelyen iparági hírekről és a márkákkal kapcsolatos különlegességekről lehet tájékozódni.

Az MDDÜ ebben az évben további nyílt jelentkezési kiírásokat tervez magyar divat-, dizájn- és kozmetikai márkák részére.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Budapest Select Concept Store híre már a tengeren túlra is eljutott, a környező országok mellett az Egyesült Államokból és az ázsiai térségből is rákerestek már az oldalra” – idézi a tájékoztató Bata-Jakab Zsófiát, az MDDÜ vezérigazgatóját, aki szerint nagy volt az érdeklődés a román, ukrán, lengyel és szlovák térségekből is.

Az MDDÜ egyik fontos célja, hogy tovább erősítse a régiós divat- és dizájnipari kapcsolatait, Budapest pedig vezető szerepet töltsön be a közép-európai régió központjaként.

„Az oldal bővítésével újabb márkáknak biztosíthatjuk ezt a széleskörű láthatóságot, amely szintén nagyszerű eredmény” – mondta Bata-Jakab Zsófia.

Tavaly december elsején indult az MDDÜ Budapest Select Concept Store webshopja. Az oldal elindításával az MDDÜ a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak. Az MDDÜ a webshop létrehozásával átvállalja a márkák digitalizációs fejlesztési terheinek egy részét, ezzel enyhítve a koronavírus-járvány kedvezőtlen hatásait.

A tájékoztató szerint az elmúlt években a divatiparban az e-kereskedelem volt az egyik legdinamikusabban növekvő szegmens. A Budapest Select Concept Store már az első pár hónapban is kiemelkedő eredményeket ért el. A webshopot mintegy 300 ezren keresték fel már az első hetekben, a közösségi médiában pedig több ezer követőre tett szert.

Az elmúlt időszakban népszerű és keresett árucikk volt a maszk, a dizájnerpóló, de sokan érdeklődtek a hazai formatervezők munkái iránt is. A vásárlások száma körülbelül 70-30 százalékban oszlik meg a fővárosi és a vidéki településeken élő fogyasztók között – olvasható a tájékoztatóban.

Borítókép: illusztráció

Ezek is érdekelhetik