Közélet

2014.07.29. 14:43

Balaton, az elérhető, megélhető álom

Hlavaty Tamás és csapata azt szeretné, hogy „ne pálmafás póló jöjjön szembe az utcán a nyári Balaton-parton”.

F. I.

– Egy füredi látkép, vagy egy zamárdi hangulatfotó pont olyan jól működik egy szépen megnyomott pólón, mint Los Angeles vagy Hawaii, ami minden szempontból messze van tőlünk, miközben van olyan hely, amihez kötődünk, és amire büszkék lehetünk – véli Hlavaty Tamás, aki ötletgyáros csapatával Balaton-brandet talált ki. – A Balatonnak sose volt saját márkája. Bármi, ami ma kapható, igazából vállalhatatlan a fiatalok és a turisták számára, miközben iszonyatosan trendi lett a tó: fesztiválok, bel- ás külföldi turizmus. Érdemes szétnézni a neten, mekkora a rajongás – az Instagram nem hazudik. Szóval a Balcsi megérdemelt már egy saját brandet



Hlavatyék azt szeretnék, hogy „ne pálmafás póló jöjjön szembe az utcán a nyári Balaton-parton”. – Lehet a Balaton is lokális, pólón hordott álmaink földje. Az elérhető, megélhető álmoké. Fantasztikus tájegység, remek adottságokkal, gyönyörű helyekkel. Akár benne vagy, akár mellette, vagy fölötte, lenyűgöz.

Ezek is érdekelhetik