2022.09.28. 10:57
Igali vállalkozás lett az Év Pop-up Üzlete
A Trade magazin által kiírt Év Kereskedője 2022 pályázaton Pop-up-Store kategóriában az igali székhelyű Pek-Snack látványpékség-hálózata győzött. Az „Év Pop-up Üzlete” címet food truck kitelepüléseinek, valamint autójuk modern kialakításának és haladó dizájnjának köszönhetően kapta meg a magyar vállalat. A díjat a piac legnagyobb szakmai találkozóján, az idei Business Days konferencián vehette át a cég.
Nemcsak saját látványpékségeivel és kiskereskedelmi láncoknál való megjelenésével sikeres a Pek-Snack: országot járó food truckja rendszeres résztvevője a különböző meghatározó hazai rendezvényeknek és fesztiváloknak. A vállalat idén többek között a VOLT, Sziget és Strand Fesztiválon is megfordult, de a Forma 1 Magyar Nagydíjon is jelen volt.
A díjat Tapolcán, a Business Days konferencián vehette át Antal Csaba, a Pek-Snack ügyvezetője és Molnár Gábor, a Pek-Snack kereskedelmi vezetője szeptember 22-én.
– Fontos visszajelzésnek tartjuk az elismerést, mivel sok munkánk van a food truck megtervezésében, kivitelezésében és a kitelepülések megszervezésében – emelte ki Antal Csaba. – Ezzel egy olyan gasztronómiai trendet követünk, amely manapság a virágkorát éli. Mindez számunkra azért is bír nagy jelentőséggel, mert a különböző rendezvényeken való megjelenéssel hatékonyan elérjük a fiatalokat, azt a célcsoportot, amely számunkra kiemelten fontos – folytatta a Pek-Snack ügyvezetője.
A Pek-Snack Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata, termékei elérhetők Horvátországban, Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is.