Helyi gazdaság

2023.11.13. 14:00

Új szegmens felé nyit a hazai italgyártó

Sunnywood Farms néven új, elsősorban gyerekeknek szóló termékcsalád jelenik meg a boltok polcain november közepétől. Magyarországon most először kerülnek praktikus és végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozos kiszerelésbe magas tejtartalommal rendelkező italok, amelyek csokoládé, vanília és eper ízben lesznek elérhetőek.

Sonline.hu

A Sunnywood Farms kiváló minőségű termékei amellett, hogy tartósítószer-és mesterséges színezéktől mentesek, magával ragadó ízélményt nyújtanak, és egy izgalmas fantáziavilágot is megismertetnek a nagyközönséggel. Az italcsalád bevezetésével egyidőben szórakoztató animációs kisfilmekkel is készül a márka: a meséken keresztül Bruno és társai mindennapi életét és kalandjait kísérhetjük végig.

Köztudott, hogy a tej és a tejtermékek az egyik legalapvetőbb élelmiszerek közé tartoznak. A hazai táplálkozási ajánlás, az OKOSTÁNYÉR® szerint a 6-17 éveseknek naponta három adag tej vagy ennek megfelelő tejtermék elfogyasztása javasolt*, de a korábbi, általános táplálkozási javaslatokban** is napi 0,5 liter tej, vagy ennek megfelelő mennyiségű kalciumtartalmú tejtermék fogyasztása ajánlott.

A Sunnywood Farms egy magas tejtartalommal (88-92%) rendelkező ízesített italcsalád, amely 2023 november közepétől csoki, eper és vanília ízekben lesz elérhető. A Sunnywood Farms italai minőségi összetevőket tartalmaznak, tartósítószer és mesterséges színezékek nélkül, végtelenszer újrahasznosítható, 250 ml-es aludobozos csomagolásban kerülnek a boltok polcaira.

“A magas tejtartalmú italok szegmensében már bizonyítottunk, hiszen négyéves HELL ICE COFFEE márkánk kiváló minőséggel, széles termékportfolióval rendelkezik, és immáron számos országban piacvezető**. Úgy gondoltuk, a jegeskávé gyártásban szerzett tapasztalatainkat egy új kategóriában is kamatoztatjuk, hogy tovább bővülhessen az a fogyasztói kör, akik a Szikszón, Európa egyik legmodernebb töltőüzemében készülő, kiváló minőségű, magas tejtartalmú termékeinket élvezni tudják. Ezért alkottuk meg az elsősorban gyerekeknek szóló termékcsaládunkat, a Sunnywood Farms-ot, mely nemcsak magas tejtartalmú ízesített italokkal lepi meg a 6-18 éves korosztályt, de egy komplett univerzumot is teremt, melyben vidám, tejes pillanatokat élhetnek át a farmot vezető bikával, Brunoval és barátaival.” – mondta el a Sunnywood Farms bevezetése kapcsán Szekeres Dóra, senior brand manager.

Az italcsalád bevezetését teljeskörű kommunikációs kampány támogatja, melynek keretein belül a hagyományos televíziós- és online hirdetések, eladáshelyi megjelenések mellett egy önálló virtuális Sunnywood Farms univerzum is debütál. A márka kedves történeteken, animációs kisfilmeken keresztül, szórakoztatva mutatja be Bruno és társai mindennapi életét és izgalmas kalandjait.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában