nyárelő

2018.03.31. 12:40

Elkezdődött a hajózási szezon a Balatonon

A Balatoni Hajózási Zrt. bemutatta a ma induló hajózási szezonnal megnyitott telefonos ügyfélközpontját. A BAHART call centerében a személyhajózás, a kompközlekedés menetrendi információival, a hajózási lehetőségekkel és a hajóbérlésekkel kapcsolatos témákban fogadják a hívásokat az ügyintézők. A jövőben akár videóbeszélgetéssel, chatfunkciókkal vagy sms értesítéssel is bővíthető lesz a rendszer.

Sonline

Húsvét nagyszombaton a Balatoni Hajózási Zrt. különleges helyszínen tartotta szezonkezdő sajtótájékoztatóját, melyre a 2018-as szezon első menetrendi hajóútján került sor Siófok és Balatonfüred között.

Hagyományok szerint idén is Húsvét nagyszombaton indult a hivatalos személyhajózási szezon a Balatonon, mely alkalomból a BAHART sajtótájékoztatón mutatta be idei fejlesztéseit és terveit. Az eseményen Kollár József a BAHART vezérigazgatója kiemelte: „A BAHART az elmúlt két kiemelkedően sikeres szezont követően 2018-ban is számos újdonsággal várja a hajózni és kikapcsolódni vágyókat a Balatonon, ráadásul mindezt a komp és személyhajó szolgáltatások esetében változatlan díjakon.”

2018. március 31-étől – a 172. hajózási szezon első napjától – üzemel a BAHART INFO Vonal a 84 / 310 050 telefonszámon. A BAHART ügyfélközpontban a személyhajózás és kompközlekedés menetrendi információival, a hajózási lehetőségekkel, illetve a hajóbérlésekkel kapcsolatos témákban fogadják a hívásokat az ügyintézők. Az élőszavas hívásfogadási időszakokat a hajózási szezonokhoz igazította a BAHART, és javítja a telefonos rendelkezésre állást, valamint üzemidőn kívül is biztosít meghallgatható tájékoztatásokat. A felkészült munkatársak az egyszerű menürendszerből történő választás után széleskörű tájékoztatást adnak. Egyidejűleg 4 munkaállomáson történik a hívások fogadása és cél, hogy mihamarabb ügyintézőhöz kerüljön minden telefonáló. Terheltség, foglaltság esetén visszahívást is lehet majd kérni a rendszerben a telefonszám megadásával. A cégen belüli kapcsolások helyett, a telefonos ügyintézők szükség szerint minden információt beszereznek, és visszahívják az ügyfelet.

 

A BAHART, mint a Balaton motorja és a régió meghatározó turisztikai szolgáltatója számos együttműködést és partnerséget alakított ki az utóbbi években. Az idei évben a Vodafone Magyarország Zrt. is a BAHART kommunikációs partnerei sorába lépett, hiszen a balatoni térségben a szolgáltató hálózatfejlesztéseinek köszönhetően idén nyáron már az egész tó körül elérhetővé válik a szupergyors 4G+ hálózat.

A sajtóeseményen beszámoltak arról is, hogy lezárult a nevezés az idén 2018. június 9-10-én megrendezendő Nemzeti Regatta Magyarország Településeinek Vitorlásfesztiváljára. Idén már 52 települési csapatot látnak vendégül a főszervezők az idén várossá válásának 50. évfordulóját ünneplő, és az esemény főtámogatójaként közreműködő Sófokon. www.nemzetiregatta.hu

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában