szponzorált tartalom

2020.07.10. 08:59

Az elektromos autó töltő a vendéglátást is felvillanyozza

Beszélgetés a csúcsminőségű német autótöltők magyar forgalmazójával ágazati trendekről és a vendéglátó egységek profit-növeléséről.

„Az elektromos autó használók ott időznek és fogyasztanak, ahol autójukat is tölteni tudják – ez mára egy ismert tény, legyen szó a kiskereskedelemről vagy a vendéglátásról” – indítja beszélgetésünket Széles Tamás, az elektromos autó töltőket forgalmazó „MENNEKES eMobilitás” projektvezetője. „Szállás- és étterem-tulajdonos ügyfeleink is tudják, hogy a fokozódó belföldi versenyben ki kell tűnni a környékbeli szálláshelyek és vendéglátó egységek közül – erre bevált eszköz egy elektromos autó töltő. Egy ilyen csúcsminőségű berendezés nem csak vállalkozásuk vonzerejét és ingatlanuk értékét növeli, hanem lehetővé teszi, hogy megszólítsanak egy kiemelkedően fizetőképes vendégkört, a villanyautósokat.”

Széles Tamás, az elektromos autó töltőket forgalmazó „MENNEKES eMobilitás” projektvezetője

Mégis miként fordítható a profit nyelvére egy ilyen töltő-beruházás? – kérdeztük a szakértőt. „A MENNEKES eMobilitás magyar nyelvű távvezérlési és áramfizetési elszámoló rendszere révén hatékonyan építheti be vállalkozása üzleti modelljébe az elektromos autó töltést. És persze nem csak a direkt pénzügyi hatásra érdemes gondolni, hanem az imázs-növekedésre is. Manapság a környezettudatosság trendi, és fontos tényező a vendégek azon döntésében, hogy melyik vendéglátónál költik pénzüket.”

Beszélgetőpartnerünk cége immár 4 éve képviseli hazánkban az elektromos autózás német úttörőjét, a MENNEKES iparvállalatot. Kezdetektől fogva a jövőbemutató megoldásokkal segítik vásárlóikat, így honlapjukon „webshop” és a „vendéglátóipari referenciák térképe” is megtalálható. Üzletemberek lévén pedig különösen nagy örömmel ötletelnek vállalati ügyfelekkel, hogy megtalálják a számukra legmegfelelőbb töltőmegoldást. „A mi filozófiánk szerint egy töltő nem csak áramot vezet az akkumulátorba, hanem bevételt hoz, költséget csökkent és tovább emeli vállalati ügyfeleink megítélését saját vásárlóik szemében” – részletezi a projektvezető.

Ezek is érdekelhetik